CRM-software

Maak uw CRM-activiteiten eenvoudig met software van Abstract IT

De voordelen van maatwerk CRM:

Wij helpen u met:

Medewerker Abstract IT

Sterke basis met maatwerk CRM

CRM (customer relation management), ook wel klantbeheer of relatiebeheer genoemd, is voor veel processen onmisbaar in de digitale bedrijfsvoering. CRM is vaak een onderdeel van het grotere geheel zoals bijvoorbeeld inkoop en facturatie. Onze maatwerk applicaties hebben daardoor vaak een CRM-gedeelte met daarin precies alles wat nodig is voor de overige processen.

U verwerkt dus uitsluitend de klantinformatie die nodig is voor uw bedrijfsprocessen. Dat scheelt in werkbaarheid en in beheerskosten.

Het kan natuurlijk ook voorkomen dat u juist in het CRM-gedeelte zelf specifieke wensen heeft, dat is uiteraard ook gewoon mogelijk. Met onze maatwerk software kunt alle kanten op.

CRM-software perfect afgestemd op uw wensen

Met de Abstract IT klantspecifieke CRM-deeloplossingen bepalen we samen wat het beste bij uw bedrijf past. Zo hebben we bijvoorbeeld maatwerk ontwikkeld met specifieke workflows voor goedkeuring van omzetverklaringen (accountancy) en enquêtes (inclusief managementinfo). Daarin is ook relatiebeheer meegenomen (CRM). Onze software is te vinden in de AGF-branche, maar bijvoorbeeld ook bij technische bedrijven.

Op deze manier worden alle processen in uw organisatie optimaal ondersteunt en blijft CRM eenvoudig omdat u alleen de klantinformatie die nodig is voor uw bedrijfsprocessen verwerkt.

Medewerkers Abstract IT

Customer relation management makkelijker maken?

Laten we samen de mogelijkheden bekijken en een oplossing realiseren waarmee uw bedrijf verder komt.

Joeri en Rene

Versterk uw bedrijf met complete softwareoplossingen van Abstract IT, inclusief CRM

Overdaad schaad, zeker als het op CRM-oplossingen aankomt. Daarom kun je bij Abstract IT terecht voor betrouwbare maatwerk CRM oplossingen. Onze software draait bij grote organisaties welke in hun keuze voor Abstract IT zeker niet over één nacht ijs zijn gegaan. 

Abstract IT werkt met een eigen low-code platform dat is opgebouwd rond de strengste internationale standaarden. Bij de ontwikkeling van software wordt ook gebruikgemaakt van beproefde werkwijzen om bij livegang direct te kunnen presteren op het afgesproken niveau. Het platform beweegt mee met de ontwikkelingen in de markt (denk aan bijvoorbeeld AI toepassingen) zodat we, zodra er behoefte aan ontstaat, hierin snel kunnen schakelen binnen voor de voor u ontwikkelde software-oplossingen. Ook laten wij onze oplossingen werken met reeds bij u aanwezige systemen. Ons team bewaakt de werking en prestaties van onze software 24/7 zodat u op de prestaties kunt vertrouwen. 

Wij helpen u weer focussen op wat u belangrijk vindt voor uw bedrijf. 

Vragen en antwoorden

CRM, of Customer Relationship Management, is een softwaretool waarmee bedrijven hun interacties en relaties met klanten kunnen beheren, om zo efficiënter te communiceren, verkoopkansen te benutten en klanttevredenheid te verbeteren.

Met een maatwerk systeem waarin ook CRM-functies zijn opgenomen, verwerkt u uitsluitend relevante informatie over uw relaties die voor u relevant is. Maatwerk biedt flexibiliteit, efficiëntie en verbeterde klantenservice door aanpasbaarheid aan uw specifieke bedrijfsbehoeften. Dat verhoogt het werkplezier en verlaagt gebruikskosten en beheerskosten.

Bedrijven gebruiken een CRM-oplossing om klantinteracties effectief te beheren, verkoopkansen te benutten en klanttevredenheid te verbeteren. Met een CRM gaat er geen tijd verloren aan uitzoekwerk en is informatie up to date beschikbaar. Dat verhoogt kwaliteit. U kunt immers ook afspraken vastleggen, koppelen aan verantwoordelijken en de opvolging controleren. 

Abstract IT volgt een gestructureerde aanpak waarbij we niet direct met de ontwikkeling van de software starten, maar gecontroleerde stappen doorlopen. Onze ontwikkeling begint met een grondige ontwerpfase, waarin we ons concentreren op kennismaking – met u en met uw bedrijf – en analyse. Vervolgens gaan we over naar de ontwikkelingsfase, waarin de nieuwe software wordt gemaakt of geïntegreerd met bestaande systemen. Elk aspect wordt zorgvuldig getest om optimale prestaties te waarborgen.

Deze methodische aanpak, gedreven door onze focus op kwaliteit, is van cruciaal belang voor het bereiken van uw digitale doelen. U kunt erop vertrouwen dat elk aspect van het proces met precisie en professionaliteit wordt behandeld. Lees hier meer over onze werkwijze.

Zoals genoemd is de CRM-functie meestal onderdeel van een ander project. De kosten voor aangepaste software kunnen pas goed worden bepaald als we een duidelijk beeld hebben van uw producten, processen en wensen. Na een kennismakingsgesprek schatten we de omvang van het project en geven we een eerste kostenraming. Dit helpt om te zien of verdere uitwerking binnen uw budget past. 

Als dat het geval is, gaan we dieper in op interviews, procesanalyse en bieden we een gedetailleerde beschrijving van de voorgestelde oplossing, inclusief kosten en doorlooptijd.

Onze klanten aan het woord

Vraag vrijblijvend advies aan

Bent u op zoek naar een software oplossing? Of heeft u bepaalde werkzaamheden die u wilt optimaliseren? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. We komen graag in contact om de beste softwareoplossing voor uw organisatie te realiseren. Laat uw gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. 

Het team van Abstract IT softwareontwikkelaars

De voordelen van onze maatwerksoftware

Onze klanten