Per bewoner kan een uitgebreid dossier worden vastgelegd. Hierbinnen start alles met het vastleggen van het plan voor de bewoner. Het systeem biedt ondersteuning voor een uitgebreide vastlegging rondom het plan, waaronder medisch doelgerichte registraties, signaleringen, incidenten, registraties richting de verzorgers en ouders.
Daarnaast biedt het systeem o.a. ruimte voor noodprotocollen, algemene documentatie en instructie filmpjes.
Wij hebben een uitgebreide planmodule ontwikkeld waarmee een medewerker over een roosterperiode van 4 weken diensten kan inplannen. Het systeem biedt ook ondersteuning om medewerkers niet of moeilijk planbare diensten te laten claimen. Een medewerker kan per dag voor 3 diensten worden ingedeeld.
Binnen de werknemers module kan naast de verplichte naw-gegevens van medewerkers nog veel meer informatie worden bijgehouden. Denk hierbij aan de historie van arbeidscontracten, maar ook behaalde certificeringen.
Daarnaast is er ruimte voor verslagen van evaluatiegesprekken en medewerker incidenten.
Onze software voorziet de urenadministratie die nodig is om de salarisadministratie te voeden. Diverse aspecten worden bijgehouden, zoals de normale uren, de overuren, het verlof, ziekte en ook de speciale diensten en toeslagen die daarbij gelden. Het is mogelijk om uren te controleren, aan te passen en na controle te accorderen en te uploaden naar Exact.
Abstract IT ontwikkelt software waarmee je het kwaliteitshandboek actueel houdt. Via het systeem ontvangen medewerkers uitnodigingen om documenten te lezen en te ondertekenen op basis van hun functie. Bovendien is zichtbaar welke medewerkers nog moeten tekenen voor documenten in het handboek.
Onze voornaamste missie binnen de zorgsector is het maximaliseren van de tijd die zorgprofessionals kunnen besteden aan hun patiënten. Door software voor de zorg te bieden die naadloos aansluit op hun behoeften, minimaliseren we administratieve taken en zorgen we voor een efficiëntere workflow.
In de zorgsector richten we ons voornamelijk op kleinere intensieve zorginstellingen tot 100 werknemers. Onze ERP-zorgsoftwareoplossingen worden gebruikt voor onder andere complete bewoners(patiënten)dossiers, medische dossiers, rapportages, personele planning en transparante terugkoppeling naar voogden en ouders.
Als het op software voor de zorgsector aankomt, begrijpen wij wat belangrijk is. Onze software is gericht op het minimaliseren van administratieve bijzaken, waarborgen vertrouwelijkheid en het vergroten van efficiency. Kortom verminder de rompslomp met software van Abstract IT.
Voor zorglandgoed De Bloemfonteijn hebben wij een oplossing ontwikkeld waarmee zij alle benodigde gegevens kunnen noteren en inzien, maar verder zo weinig mogelijk tijd kwijt zijn aan registreren en de daarmee uitgespaarde tijd kunnen besteden aan de bewoners van het landgoed (de cliënten).
Deze oplossing bieden wij aan als basisoplossing en is geschikt voor intensieve zorginstellingen zoals De Bloemfonteijn.
De applicatie bestaat uit de volgende onderdelen:
In deze kantoor applicatie staan alle belangrijke gegevens, zoals stamdata en medewerkers en heel belangrijk; de complete planning voor alle diensten
Deze applicatie wordt gebruikt door de verzorgers om even snel de (verplichte) registraties te doen, zonder dat daarvoor eerst een pc opgezocht hoeft te worden.
Hier kunnen medewerkers eenvoudig en overal op hun eigen mobiel even gemakkelijk hun uren invullen, vakantie en ORT standen controleren en inschrijven op extra diensten, of bekijken hoe de diensten geregeld zijn.
De Bloemfonteijn is heel transparant naar de ouders. Zij kunnen via een beveiligde verbinding de gegevens van alleen hun eigen kind inzien. Bijvoorbeeld hoe de week is verlopen.
Ons team staat klaar om u te voorzien met specialistisch advies. Zo realiseren we samen de beste softwareoplossing voor uw organisatie.
Abstract IT
Oudenhof 2F
4191 NW Geldermalsen
0345 342161
info@abstract-it.nl
KVK: 76947068
Btw-id: NL860849983B01
Abstract IT ontwikkelt maatwerk software die naadloos aansluit op de bedrijfsprocessen van uw organisatie.